Hi all, I have a samsung e800 with a problem. When I slide the phone open the screen goes black, and some buttons sometimes wont work. when I slide it a littlebit down then the screen comes back again. And when I slide the the phone down (close it) Te screen goes black again.
Does anybody know what this problem is and how can I solve this problem???
Are you from Holland?
Kom je ook uit NL? Zo ja, ken jij een adresje waar ik goedkoop zo'n flatcable kan halen?
~ Don ~ Posts: 2007
Phone Model: Samsung D900 FW: D900XAFI1
Service Provider: NL KPN
Sun Aug 20, 2006 5:38 pm
Ha zeg dan meteen dat je nederlands bent. Ik had de mijne voor €8 bij http://www.salesplaza.nl/GSM Artikelen>Onderdelen Merk>Samsung gekocht maar zie em nu niet meer. Mail de webmaster en vraag of ze die alsnog voor je willen bestellen.
Je kan het ook proberen bij de "unlock" telefoon winkeltjes maar die willen het meestal zelf vervangen waar je dan +20€ voor zal gaan moeten betalen.
Heb je em al open gekregen? Want nu ik erover na denk kan het best dat de kabel gewoon los zit.
Makunouchi Posts: 8
Sun Aug 20, 2006 5:43 pm
hahah. Je Engels is goed hoor
Het licht bij het beeld valt dus af en toe uit, maar als je het beeld ziet, is het gewoon perfect en scherp.
Ik ga even een beetje schuiven met dehuidige flatcable, als het probleem blijft probeer ik het gewoon met een nieuwe flatcable.
Bedankt voor je hulp, Don.
Trouwens, als ik met mijn vingers het binnenste van het toestel aanraak. Kan het toestel dan stuk gaan door het zuur op mn vingers ofzo?
Sun Aug 20, 2006 5:49 pm
Graag gedaan Succes.
Makunouchi Posts: 8
Sun Aug 20, 2006 7:43 pm
Hoi Don, ik heb de telefoon voorzichtig uit elkaar gehaald en zie al wat t probleem is. De flexkabel heeft een klein scheurtje. Ik denk dat ik m zal moeten vervangen. er waren nog 4 laatste witte schroefjes die ik maar niet loskreeg. deze zaten aan de achterkant van de display vast zeg maar. Weet jij wat voor schroevedraaier je voor die schroeven nodig hebt? het zijn witte, kleine kruiskop schroeven.
Sun Aug 20, 2006 8:19 pm
Bedoel je deze 4:
Gewoon met een kleine ster schroevendraaier als je die bedoeld.